dimarts, 3 de febrer del 2015

HBM SANT BOI 4 - Arep 7

El dijous passat el nostre equip Arep, es va enfrontar contra l’equip Sant Boi hospital de dia. Vam guanyar nosaltres per 7 a 4 amb 3 gols meus i 4 d’Alan Fargues que es situa com a  ´´pichichi´´ amb un gol més que jo.
Haig de dir que va ser un partit molt disputat encara que no ho sembli pel resultat, i molt dur. També es va demostrar que nosaltres tenim un bon equip  que es supera partit darrera partit.
Magin va jugar molt bé i el van escollir el jugador més esportiu del nostre equip i Alan va ser el mal son de l’equip rival, tant per les dos passades que em va fer de  gol ,clares. Com  també pels 4 gols que va marcar.
Rafa va fer el seu partit habitual a mig camp, defensant bé i fent bons passes. I potser vaig  ser jo l’únic que va tenir pèrdues de pilota importants ja que estava una mica adormit. Em vaig acabar despertant, i de 4 xuts a porteria vaig marcar 3, per tant vaig ser molt efectiu a part de que vaig estar corrents tot el partit. Així doncs un gran partit amb un bon resultat.



Saluda amablement Santi Izquierdo





Per veure la resta de fotografies clica aquí.

1 comentari: